Tuesday 5 July 2011

jangan sangka aku sentiasa bodoh dan boleh dipijak


HYE AWAK2...SEMUA...
Saya bukan jenis suka tulis blog tapi hari ni tibe2 rase nak type2 kat sini pulak..aku taktawla kenapa hari ni aku rasa sayu sangat2..rasa down pun ada..kenapa orang suke pikir bukan2 tentang diri aku..memang la luaran aku ni mmg jahat..tapi orang yang tak pernah kenal aku pun boleh pikir macam2..ini la lumrah kehidupan mulut manusia ..aku seriously law berkawan memang ikhlas..tapi orang tak pernah nampak..orang selalu nampak kesalahan aku..memang dari aku kecik kan..law aku crita memang esk aku boleh menjerit tensyen..orang tak pernah try tok knal aku sbanrnye mcm mana,,pengalaman aku yang pahit membuatkan aku jadi macam ni..tapi tak pernah org try pun tuk bek2 ..tolonglah jangan suke jeles dgn org len..jaga je kain sndri tayah susah2 jaga kain org lain..time ko suke ko suke sgt bila ko bnci trus bt taktaw..aku ni ade prasaan jugak..memang aku tak hot memang aku tak cntik memang ak tak pndai..tapi tu bkn 1 sebb ko tuk bnci aku dan mmilih kawan..aku pun ade prsaan jugak...kalau aku je jaga perasaan orang lama2 aku jugak yg gila...time kau perlukan aku..aku sentiase ade untuk ko ..tapi time aku perlukan ko..pernah ko fikir...maslh ko aku kena dengar..tapi mslah aku penah ko try tok selami..aku ni hanya insan hina..kau lebih hebat..mungkin ko tengok org skeliling ko baek2 tapi aku ni kasar jahat..dan aku suke terhegeh2 dari dlu.ko bole buang dan kutip aku...kiranye aku diambil oleh tuhan ketika ini..hati aku msih belum boleh padamkan api membara kat hati aku ni..kalau dari dlu aku slalu kna cmni smpai bila harus aku bersabar,,,teruskan ape kao nak..tapi ak sudah ckop tersiksa mcm ni...
semoga awak2 insan yang benci saya and menganggap diri saya ni sampah..bahagia disana



salam sayang;
sarleena babymilo
saya sentiasa lihat awak!

No comments:

Post a Comment