Wednesday 27 April 2011

bad days....

                   NO BODY IS PERFECT
HYE EVERYBODY..
today saya sangat sedih tak tahula kenapa nye pun...saya perlukan orang yang saya sayang ada nan saya pada waktu nih tapi...tidak kesampaian..kenapa eah ..saya sedih sangat omam..saya asyik terasa je bape arini..tapi sayangnya bila saya terasa saya terpaksa merawat hati saya sendiri..tapi orang lain nak mati aku pujuk dye buat tataw je..pdih sangat bila kita cakap tade feedback pun bila tarik muka dye sebok tanya kenapa2...ade tak nak paham kenapa?tade an..cube la sekali amik inisiatif untuk faham perasaan orang lain.tak tahu la kenapa hari ini aku sangat bosan walaupun arini jumpa family aku..seronok sangat bap dapat jumpa ibu aku walaupun seketika saja..masa tidak mengizinkan..hurmm..dapat lak air starbucks dari ayah aku ahaha..sungguh sedap tapi bila mereka pulang aku berkeseorangan tenggelam dengan perasaan aku yang sangat sedih ni huhuhu..rasa nak lari jauh2 seketika..tap keadaan tidak memaksa aku untuk aku buat cam uh...hurmm sedihnye lah,...sayu je hati ini.pda sapa la aku nak harap aku ade kak mia and din jela yang ley paham and gelak2 buat lawak2 natural dorg huhuhu sayang dorg sgt2...erm..extly aku syg gak org len cme org da tak prasan da sapa aku..kayla dari aku duk meleleh lama2 kang buat bengkak mata..... thanks for today..
life always make me sad!

No comments:

Post a Comment