Monday 4 April 2011

cerita cinta

                                                        ...... LOVE NEVER ENDS....



Aku tak pernah berlari meninggalkanmu !
Melangkah menjauhi pun tak pernah terlintas
Aku masih disini…. Aku masih ada…
Namun sebait pun kini tak sempat lagi kubuat

Setiap hari kuhanya bisa berkata pada hati
Besok mungkin dapat kuluangkan waktu lagi
Tuk menulis tentang hati…
Dalam sebentuk puisi

Nyatanya aku tak pernah sempat
Ragaku s’lalu saja terlebih dahulu penat
Sehingga asa dan rasa tak pernah sempat
Dapatkan waktu yang tepat untuk puisi-puisi baru kubuat

Hingga sekali lagi di pagi ini
Kerinduan pada puisi kembali menjadi
Curahan hatiku dalam sebentuk puisi
Semoga esok aku bisa segera kembali

Kenapa cinta yang tulus ikhlas dipertengahan nya begini yang harus aku terima...kenapa Ya Allah ..aku tak bolehke hidop bahagia..mungkin aku banyak kekurangan..tapi kenpa harus aku terima begini..mengapa kenapa??aku banyak bersabar dengan sikapmu..tapi kau tak pernah sedetik untuk fikirkan silapmu..perlukah aku bersabar dan bersabar lagi..kau boleh buat ape yang kau suke tapi aku sentiasa makan hati..kenpa kau kejam sangat??kau boley dengar ckp org len dan ketepikan aku..kau hanya bergantung pada nasihat kwan2 kau..tapi aku??pada sapa aku nk bergantung.....ini ke balasan kau terhadap aku..ko tak pernah percaya pada diri sendiri dan tak pernah percaya pada aku yang da lama kau kenla..kau fikir aku berharta tapi itu semua tak pernah menjadi sebab mengapa aku berkawan dengan kau..kau selalu merendah diri..kau fikir aku ni apa???kau selalu bersangka buruk saja pada aku sedangkan aku ekhlas..kalau aku buat satu keputusan di luar jangkauan apa yang akn ko buat?biarkan aku berlalu dan jadikan kengan ini hanya tragis???yer ko ade ramai org sayang ko..aku ni umpama perigi mencari timba right??aku je kena jaga hati kau..kau ade fkir?pernah ko nak dduk n tny baek2...bila aku tanak ckp ko da mrajuk kata aku nk berahsia lar sangat kan...padahal lau aku citer ade respons ke?tade kan..kau hanya mahu lihat aku saat aku gmbira tapi pedih dlm hati ni ko tak pernah peduli..memang aku sayang kau tapi law aku ni bkn pilihan orang sekeliling kau..tapela biarla aku berlalu...aku tahu siapa diri aku...
                                                                                                                                                                  sincerely;
                                                                                                                                                          sarleena babymilo

No comments:

Post a Comment