Wednesday 16 March 2011

BABYMILO

Today i create this new blog for my self..anyway i am simple girl.i love extreme..i love car.i love my self ,family,my love AZLAN SHA'ARANI nad i love my car JLR..i love music expecially RNB and testo.I have lovely friends Hanisah Othman..I love nisa so much.My life is so simple.I like holiday..I love my love...my love is everything for me..Azlan boleh membuat saya tersenyum bahagia..walaupun kisah cinta kami complicated and satu dalam sejuta...tapi saya amat sayang padanya...nak kata dia lah cinta terakhir saya insyaallah kalau jodoh saya panjang dengan dia saya akan jadi teman terbaik untuk nya..Oleh sebab saya suke holiday saya memilih industri penerbangan sebagai cita-cita saya.mungkin saya akan membuktikan diri saya boleh.hihihi poyo je an..Saya suke berkawan.saya suka kawan yang happening dan yang penting bukan amik kesempatan.mungkin ni je saya nak describe buat waktu ni..heeee nanti saya rajin saya tambah lagi yer darling2 sekalian.



No comments:

Post a Comment