Tuesday 22 March 2011

SANGAT TAKUT NIH

                                     MENANTI DETIK 12.00 MALAM

menanti detik 12 malam ni sangat mengerikan rasa..yerla result koa..tapi kenapa result koa malm2 cmni..asl tak koa ptg tadi je..ase nervous sngt2..time ni la yang tersayang uh sebuk buat tahi mata ...tapi tapela da awak penat sangat saya faham ..walopon saya sedih sgt tanpa awk disisi saya..saya rindu awak..eah2 napelah berjiwang lak an..saya takut la dengan result nih..nape eak...jntung mcm nk letak loar kejap..ase nak pengsan jap haha..boleyh tak tayah tengok hahaha jadi ketinggalan la saya..huhuhu..jgn minta d kongsikan yer...hhuhu saya tak sehebat awak2 semua!!!huhuhuhu,,saya sedih sgt tapi saya tataw nk cter tat spe..bp plajaran nih..huhuhuh..tapela..
i love lah semua..tapi semua tak phm yg saya syg mereka...huhhuh next post saya cter yer huhu gud luck for all AMC STUDENTS yer....


                                  

No comments:

Post a Comment